Dragii mei incercati sa vedeti la ce nivel de cunoastere ati ajuns realizind urmatoarele teste.
Va doresc succese!!!!!!!
Va doresc succese!!!!!!!
Test de evaluare Nr.1
- Ce obiecte conţine un document?Daţi exemple.
- Determinaţi stilul de afişare a caracterelor din următoarele cuvinte: şcoală clasă manual automobil calculator arbore
- Explicaţi termenul de formatare.Cum se realizează formatarea caracterelor în aplicaţia Microsoft Word?
- Stabiliţi corespondenţa între noţiuni şi definiţii:
5. Indicaţi două modalităţi de creare a unui tabel.
.....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
6. Stabiliţi valoarea de adevăr a afirmaţiei:
7.Explicaţi termenii stil de paragraf şi stil de caractere.
Test de evaluare Nr.2
1.
Stabiliţi corespondenţa între noţiuni şi
definiţii:
1
|
Document
|
A
|
Un fragment de
text în care începutul fiecărui paragraf este evidenţiat cu un semn special
sau cu un număr de ordine.
|
|
2
|
Tehnoredactare
|
B
|
Pregătirea
tehnică şi grafică a unui manuscris înainte de a începe operaţia de tipărire.
|
|
3
|
Paragraf
|
C
|
Dreptunghi
format de intersecţia unui rînd cu o coloană.
|
|
4
|
Antet
|
D
|
Obiect complex,
format din obiecte mai simple: texte, tabele, imagini, secvenţe sonore şi
secvenţe video, procesate unitar.
|
|
5
|
Font
|
E
|
Program care
verifică scrierea corectă a fiecărui cuvînt.
|
|
6
|
Listă
|
F
|
Fragmente
relativ mici de text.
|
|
7
|
Celulă
|
G
|
Tabel,
informaţia din care este utilizată pentru crearea diagramelor.
|
|
8
|
Analizator
lexical
|
H
|
Porţiune de
text ce apare în partea de sus a paginii, deasupra textului de bază.
|
|
I
|
Un set complet
de caractere cu un aspect grafic unitar.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
2. Care din elementele enumerate nu aparţin ferestrei aplicaţiei Microsoft
Word?
1
|
Bara de titlu
|
4
|
Meniul Start
|
7
|
Bara de
instrumente de formatare
|
||
2
|
Aria de lucru
|
5
|
Bara de meniuri
|
8
|
Pictograma
|
||
3
|
Indicatorul
limbii
|
6
|
Bara de
instrumente standard
|
9
|
Linia de stare
|
Răspuns
……………………………………………………………………………………….
3. Stabiliţi valoarea de adevăr a afirmaţiei:
A
|
F
|
Formatare a caracterelor
– procesul de stabilire a proprietăţilor caracterelor unui text: fontul,
stilul de afişare, dimensiunile, culoarea, efectele speciale.
|
4. Aliniază în pagină părţile componente ale unei cereri
![]() |
|
5.
Ai fost rugat să pregăteşti un
document ce conţine lista elevilor clasei. Ce vei scrie în antetul şi subsolul
acestui document?
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
6.
Analizează imaginea ferestrei Page
Setup. Care va fi efectul dacă valoarea
3 cm a contorului LEFT va fi înlocuită cu valoarea 4 cm?
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
7.
Priveşte atent imaginea. Determină
poziţia cursorului de text. Ce se va întîmpla dacă vei apăsa de 3 ori tasta
ENTER? Dacă consideri că aceasta a fost o greşeală, cum vei reveni la situaţia
iniţială?
![]() |
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
8. Indicaţi două modalităţi de creare a unui tabel.
……………………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………Pentru ce serveşte comanda Table/Merge cels
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
9.
Cum veţi modifica dimensiunile unei
imagini inserate în text
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Barem de apreciere
Item
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
Total
|
Puncte
|
5
|
4
|
3
|
6
|
8
|
5
|
10
|
8
|
5
|
6
|
60
|
Puncte
|
1 – 2
|
3 – 5
|
6 – 9
|
10 – 15
|
16 – 22
|
23 – 30
|
31 – 39
|
40 – 49
|
50 – 57
|
58 - 60
|
|
Nota
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий